רוצה לשפר את ניהול המוקד הטלפוני בארגון שלך?
- שיטות חדשניות לניהול מוקדים
- כלים מעשיים ליישום מיידי בניהול המוקד
- הפיכת מוקד מתנהל למוקד מנוהל
השאירו פרטים ונחזור אליכם
קורס ניהול מוקדים מותאם ארגון יתמקד בפיתוח אישי של המנהלים, חיבורם לארגון וליעדיו, בניית שפה ניהולית, רכישת מיומנויות תקשורת שישמשו את המנהלים באינטרקציות השונות בתוך הארגון.
נושאי הקורס:
- סגנונות ניהול והשפעתם באינטרקציה עם האחר.
- ניהול והעברת מסרים.
- תקשרות בינאישית.
- ניהול מו”מ אפקטיבי ודרכים למתן משוב יעיל.
- סוגיות באינטרקציות פנים אירגוניות.
- יצירת שיתופי פעולה – כיצד לרתום את האחר להשגת יעדים משותפים.
- תכנים נוספים בהתאם לצרכי הארגון.
אירגונים רבים מתקשים בניהול התקשורת הפנים אירגונית. חוסר התקשרות בין המוקדים השונים הוא תוצאה של ניגודי אינטרסים, חוסר שיתופיות, מחסור בידע אירגוני ובעיקר העדר שפה אחידה שמובילים לחוסר שביעות רצון של הלקוח ולבזבוז משאבים ואנרגיה של הארגון. אחת הדרכים להגדיל את המחוברות הארגונית של המנהלים והעובדים היא לייצר ערוצים של תקשורת, הכרות עם המחלקה האחרת, מינוף שיתופי הפעולה בארגון ועוד.
העבודה בתוך הארגון תתבצע במספר אופנים:
גיבוש – שיפור ערוצי תקשורת בין מנהלים ממוקדים שונים באמצעות פעילויות חוויתיות ומגבשות.
הכרת האחר- הבנת הפעילות, המטרות והיעדים של המוקדים השונים בארגון.
יצירת שיתופי פעולה – שיפור ממשקי עבודה בין המוקדים השונים ובינם לבין מחלקות אחרות בארגון.
פיתוח מנהלים – פיתוח תפיסה ניהולית בהתאם לערכי הארגון, שיכלול מיומנויות ניהול והקניית כלי ניהול חדשניים.
משך הקורס:
משך הקורס והיקפו ייקבע בהתאם לצרכי הארגון.