רוצה לשפר את ביצועי המוקד הטלפוני בארגון שלך?
- הדרכות שירות ומכירות לצוות המוקד
- ליווי מקצועי לצוות הניהולי
- בניית שגרות ניהוליות למוקד
- אימון נציגי המוקד לשיפור ביצועים
השאירו פרטים ונחזור אליכם
שיפור ביצועים במוקד הוא תהליך מתמשך ולכן חשוב מאוד לבנות אותו בהתאם ליעדים העסקיים של הארגון ולאור הציפיות מהמוקד. תיכנון תהליך הליווי חייב להתבסס על העיקרון שמה שלא ניתן למדידה לא ניתן לניהול.
וימרק מתמחה בהקניית מיומנויות שירות ומכירה מתקדמות לנציגים, חניכה של מנהלים במוקד בדרגים שונים ושיפור כולל של ביצועי המוקד.
תהליכי שיפור הביצועים במוקד של וימרק מבוצעים ע”י צוות של מאמנים עסקיים בעלי ניסיון רב והיכרות מעשית עם עולם התוכן הרלוונטי של הארגון. תהליכי האימון וההדרכה של וימרק מאפשרים לנציגי המוקד להעביר את המסר הרלוונטי תוך ייצוג הולם של ערכי החברה ומטרותיה העסקיות.
אימון אישי למוקדים – ON THE JOB TRAINING
שיטת האימון האישי של וימרק מתמקדת בנקודות ההנעה השונות של כל נציג במוקד והוא מבוצע לאחר תהליך בירור צרכים ותיאום ציפיות מול העובד, מתוך הבנה שרצון אמיתי של העובד להשתפר הוא הבסיס לשיפור מתמשך לטווח ארוך.
תהליך האימון האישי מתבצע בצורה נעימה ומכובדת בסביבת העבודה הרגילה על מנת למזער את חששות העובד ולהתמקד בשיפור היכולות המקצועיות.
אימון קבוצתי למוקדים – סדנאות שירות ומכירה
האימון הקבוצתי אפקטיבי ליצירת שפה משותפת ובסיס אחיד לנציגי המוקד כמו גם בקרה על יישום והטמעת ההמלצות המקצועיות. לכן אימונים קבוצתיים מתבצעים בתחילת תהליך האימון, באמצע התהליך ובשלב הסיום – בין כל אימון קבוצתי מתבצעים תהליכי אימון אישיים.
אינטגרציה של שירות ומכירות במוקדים
החלוקה המסורתית למכירות ושירות הולכת ונעלמת, כיום כל אינטראקציה מול לקוח צריכה להכיל אלמנטים שירותיים ומכירתיים כאחד. אולם, בין ההבנה לבין היישום בפועל ישנו פער משמעותי שסגירתו היא משימה קשה אך הכרחית.
תהליכי שיפור הביצועים של וימרק מסייעים למוקדים לבצע אינטגרציה של תהליכי מכירה ושירות ולהפיק את המקסימום מכל אינטראקציה עם לקוח. נציגי המוקד ילמדו טכניקות חדשניות להעברת מסרים שירותיים ומכירתיים כאחד תוך ייצוג הולם של ערכי החברה ומטרותיה.