רוצה לשפר את ניהול המוקד בארגון שלך?
- הקניית ידע וכלים מעשיים לניהול מוקד
- הכרת שיטות ניהול ייעודיות למנהלי מוקדים
- ניהול זמן ותיעדוף משימות
- הנעה ושימור עובדים
- היכרות עם טכנולוגיות מוקדים חדשניות
השאירו פרטים ונחזור אליכם
קורס ניהול המוקדים של וימרק הוא אימון מנהלים מעשי שמטרתו להכשיר מנהלי מוקדים ולתת בידיהם כלים אופרטיביים.
הקורס מסייע להם לבצע את תפקידם בצורה המקצועית ביותר, תוך דגש על רכישת מיומנויות לניהול אפקטיבי את מוקד טלפוני. בנוסף הקורס עוסק בדילמות יומיומיות שמעסיקות את מנהלי המוקדים ומספק להם כלים להתמודד עימן. הוא מעניק ידע נרחב בשיטות ניהול מתקדמות ומועבר ברובו כסדנה מעשית, הכוללת מגוון התנסויות חווייתיות שמחזקות את הלמידה.
מטרות הקורס
- הקניית ידע וכלים פרקטיים ליישום מיידי במוקד.
- פיתוח יכולות אישיות ומקצועיות הנדרשות לניהול מוקד.
- רכישת מיומנויות ניהול חדשות ושכלול מיומנויות קיימות.
קורס ניהול המוקדים של וימרק מתבצע בשלושה מסלולים שונים:

קורס יסודות ניהול מוקדים
מיועד למנהלי מוקדים בתחילת דרכם או מנהלי מוקדים קטנים ללא דרגי ביניים. הקורס מעניק כלים מעשיים להתמודדות עם הניהול השוטף של המוקד – ניהול נציגים ברמה האישית והמקצועית, ניהול ותפעול משמרת, הכשרת עובדים חדשים ושימור עובדים איכותיים, ניהול זמן של המנהל ועוד.
לפרטים נוספים >>

ניהול מוקדים בכיר
קורס ניהול מוקדים בכיר מיועד למנהלי מוקדים מנוסים המעוניינים להתפתח ולהתקדם בתפקידי ניהול כמסלול קריירה. הקורס מעניק כלים מעשיים לבניית תכניות עבודה ואסטרטגיה ניהולית למוקד. הנוסף ההכשרה כוללת היבטים של ניהול המוקד כיחידת רווח והפסד עצמאית ושיטות ניהול של מנהלים בדרגי ביניים. כמו כן, המשתתפים נחשפים ומכירים טכנולוגיות מוקדים חדשניות. כחלק מהקורס אנו מקנים תפיסות ניהול עסקיות מותאמות מוקד כבסיס להמשך הקריירה בתפקידי ניהול בכירים.
לפרטים נוספים >>

ניהול מוקדים מותאם ארגון
קורס זה מיועד לארגונים המפעילים מספר מוקדים פנימיים או חיצוניים. מטרת הקורס ליצור שפת ניהול משותפת ותהליכי עבודה אחידים. ולכן, תהליך הפיתוח ומודל ההדרכה נבנים באופן ייחודי ומותאם לצרכים ולמטרות של הארגון. כפועל יוצא, הארגון מיצר שדרת ניהול איכותית להווה ולעתיד של הארגון.
לפרטים נוספים >>