רוצה להקים מוקד טלפוני בארגון שלך?
- אפיון פרופיל, גיוס והכשרת צוות המוקד
- בניית תהליכי עבודה למוקד
- פיתוח תכנית עבודה עסקית למוקד
- יצירת תכנית הכשרה ושימור עובדים
- ייעוץ בבחירת טכנולוגיות מוקד
השאירו פרטים ונחזור אליכם
מוקד טלפוני פנים ארגוני
הקמת מוקד טלפוני היא משימה מאתגרת, במיוחד בשל השילוב ההכרחי בין טכנולוגיה מורכבת וכוח אדם רב שאינו תמיד יציב ומיומן.
התהליך דורש ידע ומיומנויות וידע בכל ההיבטים של עבודת המוקד. החל מאיתור וגיוס כוח אדם, קליטה והכשרה של העובדים, בניית שגרות ותהליכי עבודה למוקד, מעקב ומדידת התוצאות של עבודת המוקד ועוד.
וימרק מתמחה בהקמה מהיסוד של מוקדים טלפוניים מסוגים שונים ושיפור ביצועים של מוקדים קיימים. אנו מתמקדים ביעדים העסקיים של הארגון ומשם נגזרת בניית האופרציה הרלוונטית. הליווי מותאם לצרכי הארגון, לתהליכי העבודה והטכנולוגיה הנדרשים במבנה העלויות והיעדים הארגוניים.
בין הפתרונות שלנו בהקמת מוקדים
• איפיון פרופיל וגיוס כוח אדם מתאים למוקד
• פיתוח תכנית קליטה והכשרה מותאמת
• בניית תהליכי עבודה ושגרות ניהוליות
• ליווי בבחירת תשתיות טכנולוגיות למוקד
• הגדרת ממשקי דיווח, מדדים ודוחות לבקרה שוטפת
• ליווי מקצועי לפיתוח מיומנויות ניהוליות
• אימון נציגי המוקד בשיטת on the job training לשיפור ביצועים
• פיתוח מודל תגמול מותאם אישית
• סיוע בקביעת יעדים ומדדים למדידה אפקטיבית של המוקד
• הגדרת ממשקי דיווח ובקרה
• יצירת תכנית הדרכה – כתיבת תסריטי שיחה, ארגון וגיבוש הידע הארגוני
תהליך ההקמה מתנהל בצורה ממוקדת, וניתן להשלים אותו תוך מספר שבועות בלבד. צוות ההדרכה והייעוץ של וימרק עובד בשיתוף פעולה מלא עם הארגון על מנת להקים את המוקד בצורה המהירה והיעילה ביותר, תוך הקפדה על התאמת הפתרונות לאופי ודרישות הארגון.
בסיום תהליך הקמת המוקד יופק פרוטוקול ניהול מוקד מותאם אישית לשימוש הארגון. פרוטוקול זה ישמש ככלי עבודה מובנה ונגיש, שיבטיח ניהול מסודר ויעיל של המוקד לאורך זמן.
לאחר שלב ההקמה, אנו מלווים את הארגון על מנת להבטיח שהמוקד פועל בצורה אופטימלית. במסגרת הליווי, יבוצעו התאמות שונות בהתאם לצורך, כולל החלפת כוח אדם במידת הצורך, תיקוף תכניות עבודה, אימון אנשי מכירות ושירות, הכנסת טכנולוגיות נוספות או כל פעילות נדרשת לשיפור התפקוד והיעילות של המוקד.
לפגישת ייעוץ השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם

Vmark מוקד של ידע בעולם המוקדים
כתבה שפורסמה ב-The Marker Labels
"מוקד טלפוני הוא מקצוע בפני עצמו המצריך כישורי מכירה ושירות ויכולת לקיים אינטראקציה אינטנסיבית עם הלקוחות", מסביר אמוץ דקל, מנכ"ל חברת הבוטיק Vmark, המתמחה במתן ייעוץ לארגונים בעולם המוקדים.
להמשך קריאה