Vmark - מוקד של ידע בעולם המוקדים
השאירו פרטים ונחזור אליכם
המוקד הטלפוני של הארגון הוא ‘הפנים’ ו’כרטיס הביקור’ שלו. שם מתגבש הקשר הישיר עם הלקוחות ושם מתעצבת חוויית השירות שלהם. זו הסיבה שמרבית הארגונים חשים אחריות אדירה בכל הקשור למוקד ולניהולו, וכן צורך להשקיע בו משאבים רבים – בציוד, טכנולוגיה וכוח אדם.
יחד עם זאת, המחויבות הראשונה של כל ארגון היא להתפתח ולצמוח, ולמעשה להשקיע בליבת הפעילות העסקית שלו.
וכאן Vmark נכנסת לתמונה – כדי לשפר ולייעל את המוקד הטלפוני ולאפשר לארגון להתפנות ולהתמקד ביעדיו העסקיים.
Vmark - ייעוץ לארגונים מזווית אחרת!
הקמת מוקדים
Vmark מלווה ארגונים בהקמת מוקדים פנים ארגוניים החל מבניית תכנית עבודה עסקית למוקד כיחידת רווח והפסד, בניית תהליכי עבודה, דרך גיוס עובדים ומנהלים. בנוסף מציעים תכנית הכשרה ושימור עובדים, יצירת מודל תמריצים, אימון מתמשך לנציגים וליווי מקצועי שוטף למנהל המוקד ועד ייעוץ בבחירת טכנולוגיות מוקד.
ייעוץ וליווי מוקדים
שיפור ביצועים וייעול תהליכי עבודה במוקדים בהיבטי הניהול, כוח האדם והטכנולוגיה. הייעוץ כולל אבחון מקצועי של חוזקות וחולשות המוקד, תכנון ובנייה של שגרות ניהוליות למוקד, שיפור תסריטי שיחה והכשרה וליווי של צוותי שירות ומכירות, אימון אישי וייעוץ למנהלים בדרגים שונים.
סדנאות שירות ומכירה
בהתבסס על הידע הרב שנרכש לאורך השנים בליווי ארגונים מסוגים שונים, פיתחנו מערכי הדרכה מותאמים למוקדים. הקורס לפיתוח מנהלים, סדנת השירות למוקד והדרכת אנשי המכירות מבוצעים בהתאמה אישית לכל ארגון, כפוף לצרכים, לשפה ולתרבות הארגונית, וכך גם לאופי הפעילות של כל ארגון.
קורס ניהול מוקדים
קורס מקצועי, מקיף ועשיר בתכנים פרקטיים, המכשיר את מנהלי המוקדים העתידיים ומלמד אותם את יסודות ניהול המוקד - לרבות ניהול בכיר וניהול מותאם ארגון. בין נושאי הקורס תפיסה ניהולית, אפקטיביות ניהולית, ניהול המשאב האנושי במוקד, סדנאות פרקטיות והיכרות עם טכנולוגיות מוקדים חדשניות.
למה Vmark?
• כי אנחנו חיים נושמים ואוהבים מוקדים!
• מתחייבים לשירות אישי ו’בוטיקי’
• מציגים צוות מיומן ומקצועי, בעל ניסיון עצום בעולמות המוקדים
• מביאים איתנו יכולות ניהול והדרכה של מיטב המומחים
• מאמינים בגמישות ובהתאמת התכנים והפתרונות לצורכי הלקוח
• מציעים לכם מיקום נוח ביותר לאירוח הסדנאות שלנו

Vmark: מוקד של ידע בעולם המוקדים
"מוקד טלפוני הוא מקצוע בפני עצמו המצריך כישורי מכירה ושירות ויכולת לקיים אינטראקציה אינטנסיבית עם הלקוחות", מסביר אמוץ דקל, מנכ"ל חברת הבוטיק Vmark, המתמחה במתן ייעוץ לארגונים בעולם המוקדים.
כתבה שהתפרסמה ב-The Marker Labels