Vmark - מוקד של ידע בעולם המוקדים
המוקד הטלפוני של הארגון הוא ‘הפנים’ ו’כרטיס הביקור’ שלו. שם מתגבש הקשר הישיר עם הלקוחות, ושם מתעצבת חוויית השירות שלהם. זו הסיבה שמרבית הארגונים חשים אחריות אדירה בכל הקשור למוקד ולניהולו, וכן צורך להשקיע בו משאבים רבים.
המוקד דורש השקעת משאבים, ציוד, טכנולוגיה וכוח אדם – יחד עם זאת, המחויבות הראשונה של כל ארגון היא להתפתח ולצמוח, ולמעשה להשקיע בליבת הפעילות העסקית שלו.
וכאן Vmark נכנסת לתמונה – כדי לשפר ולייעל את המוקד הטלפוני ולאפשר לארגון להתפנות ולהתמקד ביעדיו העסקיים.
Vmark - ייעוץ לארגונים מזווית אחרת!
הקמת מוקדים
Vmark מלווה ארגונים בהקמת מוקדים פנים ארגוניים החל מבניית תכנית עבודה עסקית למוקד כיחידת רווח והפסד, בניית תהליכי עבודה, דרך גיוס עובדים ומנהלים, תכנית הכשרה ושימור עובדים, יצירת מודל תמריצים, אימון מתמשך לנציגים וליווי מקצועי שוטף למנהל המוקד ועד ייעוץ בבחירת טכנולוגיות מוקד.
ייעוץ וליווי מוקדים
שיפור ביצועים וייעול תהליכי עבודה במוקדים בהיבטי הניהול, כוח האדם והטכנולוגיה - לרבות אבחון מקצועי של חוזקות וחולשות המוקד, תכנון ובנייה של שגרות ניהוליות למוקד, שיפור תסריטי שיחה והכשרה וליווי של צוותי שירות ומכירות, אימון אישי וייעוץ למנהלים בדרגים שונים.
סדנאות שירות ומכירה
בהתבסס על הידע הרב שנרכש לאורך השנים בליווי ארגונים מסוגים שונים, פיתחנו מערכי הדרכה מותאמים למוקדים.
הקורסים והסדנאות להכשרת הצוות לשיפור השירות, המכירות ולפיתוח מנהלים מותאמים לכל ארגון בהתאם לצרכים, לשפה ולתרבות הארגונית של הארגון ולאופי הפעילות שלו.
קורס ניהול מוקדים
קורס מקצועי, מקיף ועשיר בתכנים פרקטיים, המכשיר את מנהלי המוקדים העתידיים ומלמד אותם את יסודות ניהול המוקד - לרבות ניהול בכיר וניהול מותאם ארגון. בין נושאי הקורס תפיסה ניהולית, אפקטיביות ניהולית, ניהול המשאב האנושי במוקד, סדנאות פרקטיות והיכרות עם טכנולוגיות מוקדים חדשניות.
למה Vmark?
• כי אנחנו חיים נושמים ואוהבים מוקדים!
• כי אנחנו מתחייבים לשירות אישי ו’בוטיקי’
• כי אנחנו מציגים צוות מיומן ומקצועי, בעל ניסיון עצום בעולמות המוקדים
• כי אנחנו מביאים איתנו יכולות ניהול והדרכה של מיטב המומחים
• כי אנחנו מאמינים בגמישות ובהתאמת התכנים והפתרונות לצורכי הלקוח
• כי אנחנו מציעים לכם מיקום נוח ביותר לאירוח הסדנאות שלנו