רוצה לשפר את ניהול המוקד הטלפוני בארגון שלך?
- שיטות חדשניות לניהול מוקדים
- כלים מעשיים ליישום מיידי בניהול המוקד
- הפיכת מוקד מתנהל למוקד מנוהל
השאירו פרטים ונחזור אליכם
קהל היעד:
- מנהלי מוקדים מנוסים המעוניינים להתפתח ולהתקדם בתפקידי ניהול כמסלול קריירה.
- כלל המנהלים המעוניינים לפתח ולהרחיב את מיומנויות הניהול שלהם.
תנאי קבלה:
ניסיון של שנה לפחות בתפקיד ניהול מוקד או תפקיד ניהולי בארגון.
משך הקורס:
40 שעות אקדמאיות – סה”כ 8 מפגשים בני 5 שעות.
נושאי הקורס:
- ממנהל למנהיג – מהי מנהיגות מתמירה? כיצד להפוך ניהול למנהיגות?
- אינטליגנציה רגשית בניהול וחשיבותה בהנעת עובדים ומנהלים.
- סדנאות מקצועיות – בנייית תכניות עבודה ושגרות ניהול, עמידה מול קהל והעברת מסרים, ניהול ישיבות ודיונים, תהליכי קבלת החלטות וניהול משא ומתן.
- חשיבה יצירתית ככלי ניהולי: הגדרות, מאפיינים וכלים לשיפור החשיבה היצירתית בעולם העסקים.
- פיננסים – הכרת המושגים הרלוונטיים לעולם הניהול, ניתוח וקריאה של דוחות פיננסים, ניהול המוקד כיחידת רווח והפסד.
- ניהול דרגי ביניים ממקום של העצמה.
- יצירת נטוורקינג כפלטפורמה להשגת מטרות.